Alla inlägg under oktober 2012

Av Mejiis - 30 oktober 2012 09:21

Hej hej idag är det tisdag och imorgon är det onsdag. Imorgon på onsdag så ska jag åka till mjölbys simhall med min mormor och kusiner. Men hej då.

Av Mejiis - 28 oktober 2012 10:33

entligen är det lov  och det ska vi fira    .Jag tycker att det ska bli kul att få vara med mina kompisar då och vara ifred så länge jag vill och sova över med dem då.






På lovet ska vi ha kul och vara med vänner hela tiden.Eller vad vill ni.Jag vill bara ha KULLLLLL

 

SÅ KOM IGEN NU.♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

☻ PUSS.SES

Av Mejiis - 21 oktober 2012 11:15

Hallå där bloggen. Vad har du gort varenda hälg i 4 veckor. Vill du veta vad jag har gort. Jag har faktiskt varit på disco varenda fredan i 4 veckor. Första veckan var jag i z~lund. Andra var jag i hallen. Tredje var jag i z~lund igen och sist men inte minst i skolgårda. Men puss puss! [][] {}|°|°

Av Mejiis - 15 oktober 2012 19:54

Hej hej bloggen har du det bra? Det har jag! Jag har varit på disco varje fredag en sålenge! Det var varje fredag. Men men vad har du gort då? Men alla läsare vad har ni gort då? Det vill jag faktiskt veta! För att det var så länge sen. Men hej då

Av Mejiis - 5 oktober 2012 18:45

Hej hej bloggen.Hoppas du har en trevlig kväll.För att det har faktiskt jaaaaag.Jag är med Thea.En tjej i klassen 4B.Men men hoppas alla läsare har kul.Jag vill bara siga en sak till min bästis.Jag har alltid gillat deg Lovisa.För att du har alltid varait min bästis.Sök på min bästa kompis blogg som heter:Lovisavu.blogg.se      

Sök gärna på den.Det skulle betyda mycket för henne och snarare MIG.Men puss puss och Kram kram.Ha en trevlig hälg.Och mys hela tiden med familjen.<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3          Men min komis Thea och jag är också bästisa så ja kommer att lägga ut bilder på henne och mig för att vi har för fäst.          

Av Mejiis - 5 oktober 2012 18:30

        tja tja thea och jag ska äta lite pizza nu men ses


Av Mejiis - 5 oktober 2012 18:24

   

Av Mejiis - 5 oktober 2012 18:15

      Hej hej bloggen hoppas du mår bra.Ikväll så ska jag på disco med Thea.Det är en kompis i min klass.Men ciaoooo ses  sen.      hej hejhej hejhej hej hej hej..........

Presentation


Kika gärna in o titta lite på min blogg! Här på min blogg kommer ni att lära er om MITT liv,modemoch vänner!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards