Alla inlägg under september 2012

Av Mejiis - 30 september 2012 12:32

Hej hej bloggen. Hopas att du har haft kul i helgen. Jag har iallafall varit på taco party hos julia. Det var jätte kul. Jag såv över hos henne. Men vad har alla läsare gort dem senaste dagarna hoppas ni gort något kul. Men hej då puss puss o kram kram.!. Bara en sak till. I lördags så åkte jag till stan och tittade på Markolio. Han var vel bra.! Hej dååååååå.

Av Mejiis - 23 september 2012 15:16

Hej bloggen . I helgen var jag på disck på z-lundskolan. Det kostade 25;-att komma in på discot. Sen dansade vi. Det fanns massor av godis,läsk,popcorn,choklan,och festis. Jag dansade med en tjej hon heter isa. Men jag va också med:Thea,Filippa,och Elvira. Vi hade jätte kul tillsammans. Men jag var på calas igår också. Vi firade Emma och Samuel. Men. hej då puss pussMVH Meja=MejiisPS:skriv gärna kommentarer och fråga frågor.:-) :-) <3<3<3<3<3<3<3!

Av Mejiis - 19 september 2012 17:30

Hej hej bloggen och läsare hoppas att ni har haft det trevligt i eran skola för det har jag. Mmmmmm jag vet att jag inte har skrivit så mycket men men jag har faktiskt bara SLÖAT och vatrit i skolan. Men jag ska fråga er en sak..... . Har ni skype så skriv det till mig snälla. Har ni instagram så skriv det också tilll mig snälla. Men men. Jag ska nog va inne på skype nu fast jag är inne på instagram nu vi ses hej du puss puss.

Av Mejiis - 15 september 2012 08:30

Hej bloggen och alla läsare. Jag har varit sjuk i 2veckor. Men jag har inte varit ledig ifrån skolanskolan.jag har varit i skolan. Men jag kan mycket engelska nu. MenMen vi ses. Tjaooo'

Av Mejiis - 8 september 2012 17:34

Hej hej bloggen och alla bloggläsare förstås. Hur mår ni i dag då hoppas ni mår bra. Själv är jag sjuk och har ont i halsen. Men det är inte gud kan göra något åt för man måste bli sjuk någon gång. Annars så undrar man ju hur det är. Och man vill vel inte vara nyficken. Inte jag iallafall. Men puss pss och kram. <3<3<3<3<3<3<3.

Av Mejiis - 1 september 2012 09:42

God morgon bloggen och alla läsare. Jag är jätte trött=-OGud vi hade Engelska i går i skolan azzå på prov. Jag går i 4 nu.Men ses hör av mig i kväll......kanske.

Presentation


Kika gärna in o titta lite på min blogg! Här på min blogg kommer ni att lära er om MITT liv,modemoch vänner!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards